Qen e mas guapo?

sábado, 12 de marzo de 2011

CaRnavaleSs


Este ano, en carnavales, fixemos unha comparsa, ésta, trataba da seleccion española de fútbol, ibamos: Isa (Piqué), Marian (Ramos), Karen (Casillas), Sara Carril (Puyol),Pablo (Iniesta), Ismael (Manolo do bombo), Mario (Árbitro), Martita (Porteira de Holanda), Marisa ( Del Bosque), Meu pai { Nardo } (O que daba as medallas) e eu { Sara} de Xavi (Hernández)

Ganamos o 1º premio !! 300$, e tocounos 42 $ para cada un!!
Aquí estamos todos levantando a copa !!! Aquí estamos ( de dereita a esquerda):
"Xavi" ( Eu), Martin, " Piqué" ( Isa)
e " Stekelenburg" ( Martita).










Perdoen polo retraso da entrada, pero subinas en canto conseguin as fotografias ( telas no ordenador)
Iba a poñer un video da actuacion para que o virades, pero non me deixa o ordenador nonsei porque :(
EsperO qUe vOs gUste qUe tRaballO me cOstOu.
Attentamente: SäRäH *8*

2 comentarios:

~Isa∞ dijo...

sara ers la maxima
bkñs
krox m8
isa

SaRaH 8 xDèé dijo...

jajajaja xDD
iba subir o video da actuacion pro o ordenador nu me deixou :'(